Office workers with manager in a meeting

Naše poslanstvo je soustvarjanje kreativnih sprememb z etažnimi lastniki na področju upravljanja in vzdrževanja, ažuren odziv ter transparentno poslovanje.

Želimo biti partner tistih, ki verjamejo, da je najboljši način sprejemanja sprememb njihovo soustvarjanje in v konkurenčnem okolju tudi težnja k uspešnemu poslovanju.

Visoka stopnja zavedanja pomena gospodarnega ravnanja na področju upravljanja in vzdrževanja je naše vodilo, merilo ter osnovna značajska poteza.

info
O podjetju

Smo specializirano podjetje za upravljanje več lastniških objektov.

vision
Vizija

Obdržati trdne temelje poslovanja in graditi prihodnost v smeri, da postanemo eno vodilnih podjetij na področju upravljanja.

people
Zaposleni

Smo kreativen, motiviran in strokoven tim.

UVG – podjetje za upravljanje, vzdrževanje in gradnjo d.o.o. je podjetje, ki so ga leta 2003 ustanovili lastniki Stanovanjske zadruge RTV z.o.o., Ljubljana. Podjetje ima tako skupaj več kot 45-letno tradicijo na stanovanjskem področju. V tem času smo pridobili veliko delovnih izkušenj s tega področja in se usposobili za organiziranje upravljanja po določilih Stanovanjskega zakona.

Trenutno upravljamo skoraj 90 večstanovanjskih stavb v Ljubljani in njeni okolici, svojo dejavnost pa širimo tudi izven ljubljanskega območja z odpiranjem novih poslovnih enot.
Podjetje razpolaga s potrebnim strokovnim kadrom, lastnimi poslovnimi prostori in dograjenim računalniškim sistemom »iPartments« podjetja Imagine d.o.o.
Družba ima poslovne vezi tudi z zunanjimi izvajalci, kooperanti, dobavitelji, ustanovami in vsemi drugimi, ki so potrebni za kakovostno upravljanje.

Glavna dejavnost družbe je upravljanje z nepremičninami, ki obsega upravljanje s stanovanjskimi, poslovnimi in garažnimi objekti, varstvo stanovanjskega ter bivalnega okolja in vse svetovalne ter izvedbene storitve po Stanovanjskem zakonu.
Ker so za nas dobri odnosi z etažnimi lastniki večlastniških objektov zelo pomembni, dosledno organiziramo zbore lastnikov, predvsem zaradi letnih poročil o delu, finančnih poročil in letnih investicijskih planov. Izvajamo ankete za pridobitev soglasij in mnenj lastnikov, poslužujemo pa se tudi obveščanja z obvestili preko spletne strani, nabiralnikov ter oglasne deske.

Cilj:
Vzpostaviti in vzdrževati nivo kvalitetnega upravljanja, skupaj s strokovnim vzdrževanjem stavbe pa zagotoviti najboljše možne pogoje za bivanje oz. delo v njej.
Vizija
Iskreno verjamemo, da uspešnost določimo in oblikujemo ljudje. Moč znanju dodajamo skozi raznolikost sposobnosti in pripravljenosti, da ga prenašamo v prakso, posledično pa ustvarjamo pozitivne spremembe in rezultati.
IMG_8190
KATJA VODOPIVEC
direktorica
041 365 208
01 430 44 83
IMG_8205
PETRA VODOPIVEC
vodja finančne službe
040703327
01 541 22 24
IMG_8185
MONIKA TOMŠE
obračunska referentka
01 231 50 61
IMG_3849
NIKA KRIŽANIČ
upravnica
040 507 807
01 541 22 24
IMG_8196
BARBARA JAMNIK
vodja upravljanja
040 530 452
01 231 50 65
IMG_3847
INES HABIČ
obračunska referentka
01 231 50 61