Naše storitve

Ukvarjamo se z upravljanjem stanovanjskih, stanovanjsko–poslovnih in poslovnih stavb, upravljanjem garažnih objektov in svetovanjem na področju stanovanjskega prava.

Pod upravljanje spadajo sledeča opravila:
  • zastopanje lastnikov v sodnih in upravnih zadevah v obsegu zakonskih pooblastil ali pooblastil danih v pogodbi ali s sklepom med lastniki in upravnikom,
  • posredovanje dokumentacije pristojnim za izvedbo postopkov pred upravnimi organi in sodiščem povezanih s skupnimi prostori, deli in napravami ter funkcionalnim zemljiščem,
  • dajanje informacij o poteku postopkov pred upravnimi organi in sodiščem,
  • pravna pomoč in svetovanje v zvezi z upravljanjem skupnih prostorov, delov in naprav ter funkcionalnega zemljišča stavbe ter izvajanjem sklenjenih pogodb,
  • zbiranje in priprava podatkov za tožbe in izvršilne predloge pri sodišču,
  • sestava in vlaganje mandatnih tožb in izvršilnih predlogov.
  • priprava in evidentiranje pogodbenih obveznosti lastnikov za pokrivanje stroškov upravljanja,
  • zdelava pregleda mesečnih obveznosti po lastnikih,
  • vodenje rezervnega sklada (ločeno),
  • izdelava računov po dejanskih stroških,
  • evidenca terjatev in opominjanje dolžnikov,
  • vodenje knjigovodstva in finančnega poslovanja,
  • sestavljanje letnega finančnega poročila,
  • priprava podatkov za sklenitev pogodb z zavarovalnico,
  • priprava podatkov za sodno izterjavo obveznosti,
  • obračun zamudnih obresti,
  • izterjava zapadlih obveznosti,
  • vodenje arhiva knjigovodske dokumentacije.
  • Organiziranje odprave napak v času garancijske dobe za izvedeno posamezno večje vzdrževalno ali sanacijsko delo.
  • Izvrševanje nadzora pri izvajanju in količinski ter kakovostni prevzem izvedenih večjih vzdrževalnih del.
  • pridobitev, nastavitev, urejanje in vodenje evidenc o lastnikih, pooblaščenih zastopnikih in najemnikih stanovanj, poslovnih prostorov, parkirnih prostorov, skladišč …;
  • obdelava biometričnih podatkov:
    • vodenje evidence nepremičnin,
    • organiziranje lastnikov nepremičnin,
    • koordiniranje in spremljanje sprejetih odločitev lastnikov,
    • informiranje;
  • arhiviranje dokumentacije;
  • posredovanje informacij pooblaščeni organizaciji oz. podjetju za vodenje registra večstanovanjskega objekta;
  • posredovanje informacij lastnikom.